Our lipstick

Witamy w kolejnym poście! Mam nadzieje, że Was zainteresuje. W tym poście chciałabym pokazać nasze szminki i pomadki, podzielić się z wami opiniami:) Oczywiście też napiszę czy jestem zadowolona czy nie.

1. szminka FREEDOM nr 103 pink lust. Cena, którą zapłaciłam to 5 ze str cocolita.pl
Kolor przepiękny, długo się trzyma na ustach. Niestety bardzo widać skórki i trzeba nawilzać usta przed nałozeniem szminki. Kolor słabo pasuje do ciemnych brunetek aczkolwiek jestem zadowolona.


2.pomadka NIVEA Vitamin Shake cranberry&raspberry. Cena to ok. 10 zł. Dobrze nawilża usta i zapach... przepiękny. Polecam ;]
3.Pomadki EOS blueberry i wakacyjne owoce. Cóż mogę o tych 2 pomadkach napisać, zapach piękny tak samo jak smak i świetnie nawilżają usta. Cena to ok. 23 zł ze strony cocolita.pl

4.Błyszczyk VICTORIA'S SECRET Flavored Gloss. Cena ok.30 zł. Delikatny kolor na ustach, lekko błyszczy.
5.szminka MISS SPORTY instant lip colour&shine. Niestety nie pamiętam ile kosztowała ale pewnie koło 10zł. Jest dość jasna i rowniez widac skórki po pomalowaniu. Przyjemny zapach. Dla osób z jasniejszymi włosami jak najbardziej na TAK, ale kolor trzyma sie bardzo krotko.



6.Szminka RIMMEL pink star nr 235. Cena 9,90zł równiez z cocolity. Śliczny kolor, nawilża usta, dlugo trzyma się na ustach. POLECAM

7.Szminka NOUBA nr 125 cena to ok. 15zł. Kolor ładny, fajnie wygląda na ustach. Jest delikatna, trwała i nawilża nasze usta! TAK TAK TAK
W tym poście to tyle, mam nadzieje, że Wam się spodobał. Niedługo kolejny post być może też z kosmetykami. Zapraszam do odwiedzania naszego blogu:)

Komentarze

  1. Szminka FREEDOM ma przepiękny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień pomadki Freedom, nie miałam jej nigdy. tak jak EOS :( o firmie NOuba nigdy nie słyszałam - ale odcien bardzo mi się podoba! Zapowiada się fajnie!
    Zapraszam do mnie ! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe pomadki :) bardzo lubię szminki freedom:)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny odcień Freedom <3
    Chciałabym mieć strasznie EOS :D
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eos polecam serdecznie , są bardzo dobre jedna wystarcza mi na jakieś nie całe 2 lata :)

      Usuń
  5. Podobają mi się prawie wszystkie szminki oprócz pierwszego koloru..jakoś do różowego nei jestem przekonana. A 3 pomadki ja to nazywam tzw. jajka uwielbiam <3 I nie zabardzo lubię błyszczyki ale jak nie mam czym pomalować ust to wybieram błyszczyk :)
    Uwielbiam pomadki <3
    http://tornadomysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

healthy breakfast